tisdag 22 mars 2016

Bilder från bokkalas


I förra veckan blev det bokkalas. 
Tack till alla som kom och gjorde kvällen så givande och trevlig.


Mitt i allt prat och bubbel och snittar berättade jag om nya boken "Bara vara!". Även de två senaste böckerna "Naturens gåvor" och "Lyckoboken" fick vara med. 


Ingen kunde undvika att NATUREN är min stora inspirationskälla och då kanske framförallt den på RÖRÖ men även Göteborgs botaniska trädgård (som får vara med på ett hörn i "Bara vara!").


Jag fick fina blommor och ett rörande tacktal.
Ett glas gick i kras och det är helt i sin ordning när man har kalas. 
Flera av gästerna skrev upp sig på intresselistan för mindfulnesspromenader, både på Rörö och i Botaniska. Jätteroligt!  


Efter mycket förberedelser och en rolig, intensiv kväll var jag så trött så trött. Och nöjd! 

Tusen Tack till er alla!

Glada hälsningar,
Lena 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar