onsdag 17 februari 2016

Boken "Bara vara!" till tryckeri


Äntligen kom provboken och jag kände mig nöjd direkt när jag fick se den. Det var precis så här jag hade tänkt mig att det skulle bli.

Detta är en inspirationsbok utan pekpinnar och krav.
Bara glädje och vackra naturbilder.
 

Här finns korta texter med diverse klokheter.
Här finns strofer ur kända dikter.
Här finns enkla övningar man kan göra hemma.  


Min tanke var att boken skulle kunna stå upp av sig själv. På tryckeriet var de tveksamma. Men det visade sig fungera just så som jag tänkt. Tjoho! Så bra :)


Denna vecka trycks böckerna och snart får jag hämta dem.
Ska boken få sig ett eget releaseparty?
Ja, det tycker jag.

Jag har haft releaseparty en gång tidigare, men det var flera år sedan. Det var så trevligt så det vill jag gärna göra om. Att träffa trevliga människor och umgås en stund ger så mycket energi. 

Glada hälsningar
Lena






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar