söndag 31 januari 2016

Boken "Bara vara" börjar ta form


Den lilla boken med spiralrygg som jag skrev 2011 har tagit slut sedan länge. Flera personer har frågat efter den och till slut bestämde jag mig för att undersöka möjligheten att trycka några fler exemplar. Fast jag vill göra några uppdateringar först. 

Det slutade med en helt ny version av boken. Hihi, ja så kan det gå.


Boken kommer att heta "Bara vara" precis som den förra och mycket är sig likt. Det blir bilder med korta texter. De flesta bilderna kommer från Rörö. Men i denna nya version får även Göteborgs botaniska trädgård vara med. 


Nu ska jag korrekturläsa och leta tryckeri. 
Hoppas det kan bli releaseparty under våren. 

Jag återkommer med uppdateringar och exempel från boken. 

Allt gott!
Vänliga hälsningar
Lena




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar